شاخه‎ها

هیچ محصولی وجود ندارد

ارسال رایگان! ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

تعداد
مجموع

0 محصول در سبد خرید شما موجود است. یک محصول در سبد خرید شما وجود دارد.

جمع محصولات
جمع هزینه حمل  ارسال رایگان!
مجموع
بازگشت به فروشگاه پرداخت نهایی

صفر تا صد تری دی مکس Autodesk 3DS Max

جدید

آموزش گام به گام تری دی مکس 2016 و بالاتر، طراحی مدل های سه بعدی و انیمیشن

24,800 تومان

اضافه به علاقمندی

اطلاعات بیشتر

Autodesk 3ds Max محصولی از شرکت Autodesk است که یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود. این برنامه به مدد داشتن ابزار کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازی های رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلم ها بسیار پرکاربرد است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرح ها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحی های خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.

از جمله قابلیت های مهم این نرم افزار به موارد زیر می توان اشاره نمود:

مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی پیشرفته

کیفیت فوق العاده در خروجی

بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر

انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بالا

ابزار جدید mapping برای خلق اشکال هندسی پیچیده

دارا بودن Material و نقشه های جدید

وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر

امکانات نورپردازی جدید و قدرتمند

مناسب برای کارهای فوق حرفه ای

امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی

کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن

ایجاد و کار با سایه ها به صورت پیشرفته

بهبود رابط کاربری و محیط نرم افزار در این نسخه

امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن

هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها

قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند

مدیریت پردازش تصاویر

سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی

سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و ...

امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار

مناسب برای کارهای فوق حرفه ای، ایجاد طرح ها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا در مدت زمان کوتاه

مهم ترین مزیت های این محصول آموزشی شامل موارد زیر است:

- 11 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار تری دی مکس 2016 از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا ساخت آثار سه بعدی بی نظیر

- آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا و دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی (برای اولین بار در ایران) شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور : "کلیات و آموزش گام به گام تری دی مکس 2016" (3DS Max 2016 Essential Training ) متشکل از 150 درس آموزشی فارسی

- همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی

- همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Autodesk 3DS Max 2016 SP1- ویرایش 64 بیتی سرویس پک 1

- همراه با کلکسیون تمامی فایلهای Sample رسمی تری دی مکس 2016

- همراه با کلکسیون بهترین و گرانقیمت ترین پلاگین های Autodesk 3DS Max 2016

- بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و 3D کارها ...

فهرست عناوین آموزشی فارسی این محصول عبارت است از:

Autodek 3DS Max 2016 Essential Training

طراحی مدل های سه بعدی و انیمیشن را از همین روز در 3ds Max 2016 آغاز کنید. مناسب ترین تکنیک های مدلینگ اشکال، کاراکترها و محیط را از Spline ها و NURB ها گرفته تا سطوح چندضلعی یاد بگیرید و سپس ساخت و پیاده سازی سلسله مراتب ها، متحرک سازی توسط فریم های کلیدی، اشکال منحنی و اعمال محدودیت و وابستگی ها را فرا بگیرید.

در این مجموعه همچنین به بررسی تنظیم دوربین ها، نورپردازی صحنه ها و ساخت متریال ها توسط Slate Material Editor خواهیم پرداخت و در نهایت تنظیمات رندر و خروجی گیری سخت افزاری و نرم افزاری، اعمال موشن بلور برای واقعی تر به نظر رسیدن پروژه، نورپردازی غیرمستقیم و عمق میدان را بررسی خواهیم کرد.

عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی:

مقدمه

خوش آمد گویی

استفاده از فایل های تمرینی

فصل 1- آغاز به کار

استفاده از پوشه های پروژه

سفارشی سازی رابط کاربری و پیش فرض ها

بررسی تنظیمات

فصل 2- رابط کاربری

آشنایی با رابط کاربری

استفاده از پنل های Create و Modify

تنظیمات و تغییرات در Viewport

انتخاب واحدهای اندازه گیری

کنترل نمایش Grid ها

کار با رابط نمایشی

استفاده از کلیدهای میان بر

تغییرات در اشکال

استفاده از Mode های Shading

تنظیم رابط نمایشی

فصل 3- مقدمات مدل سازی

ایجاد Image Plane

کنترل تنظیمات نمایش

ایجاد اشکال اولیه

کار با Scene Explorer

درک مفهوم Level of Detail

کار با Modifier Stack

درک مفهوم وابستگی ها

باز کردن Modifier stack

فصل 4- مدل سازی چند ضلعی

استفاده از Ribbon با اضلاع قابل ویرایش

کار با Subobject ها

اتصال رئوس ها و گوشه ها

انتخاب مرکز تغییر شکل

جزئیات بخشی توسط Cut و Remove

جزئیات بخشی توسط QuickSlice

استفاده از انتخاب نرم

Facet کردن گوشه ها توسط Chamfer

کار با انتخاب گر پنجره ای و Crossing

کار با Paint Selection

ترکیب اشکال توسط Attach

اتصال المان ها توسط Bridge

منشعب کردن چند ضلعی ها توسط Extrude

نرم و سخت کردن گوشه ها

فصل 5- مدل سازی سطحی Subdivision

درک مفهوم سطوح Subdivision

ایجاد یک شکل با ضلع قابل ویرایش

افزودن فرم دهنده ی قرینه ساز

افزودن فرم دهنده ی OpenSubDiv

درشت کردن نسبت ها

افزودن جزئیات با Extrude

درج گوشه ها توسط Cut و SwiftLoop

محدود و وابسته سازی تغییرات Sub-Object ها

پر کردن درزها

نهایی سازی Subdivision ها

فصل 6- مدل سازی با شکل آزاد

حجاری با Paint Deform

استفاده از براش های Noise و Relax

تنظیمات Paint

کنترل تنظیمات براش

مطابقت یک شی با دیگری

حجاری توسط براش های Conform Transform

کپی با Object Paint

تعیین محل اشکال با Select و Place

فصل 7- مدل سازی Spline

ایجاد یک خط

جا به جایی Pivot Point

چرخش یک سطح توسط فرم دهنده یا اصلاح گر Lathe

استفاده از انواع متفاوت راس ها

استفاده از محدودسازی های ابعاد

گسترش یک Spline

Snap کردن یک Arc

ترکیب Spline ها توسط Attach و Merge

گرد کردن گوشه ها توسط Fillet

آفست کردن یک Spline توسط Outline

تنظیم سطح جزئیات توسط Interpolation

فصل 8- مدل سازی NURBS

ایجاد منحنی های NURBS

درک مفهوم NURBS

تبدیل اشکال به NURBS

کپی Subobject ها

ایجاد سطح U Loft

باز سازی منحنی ها

تنظیم Surface Approximation

گروه بندی اشکال

فصل 9- سلسله مراتب ها

درک مفهوم سلسله مراتب ها

جا به جایی و چرخش Pivot Point ها

درک مفهوم سیستم های Coordinate

تنظیم ترتیب ابعاد برای چرخش

لینک کردن اشکال

کار با نمای شماتیک

قفل کردن تغییر شکل

اجتناب از مشکلات کار با Scale

فصل 10- طراحی موشن گرافیک 3 بعدی

خروجی گرفتن از مسیرهای Adobe Illustrator

وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max

طراحی یک متن

اعمال فرم دهنده ی Bevel

نمونه سازی فرم دهنده ها

ویرایش Spline متن

Clip کردن محیط نمایشی

کنترل سطح جزئیات

ویرایش چند ضلعی ها

فصل 11- مقدمات طرح بندی و دوربین

Merge کردن صحنه ها

مدیریت لایه های نمایشی

ایجاد دوربین Target

روشن کردن Safe Frame ها

انتخاب نسبت ابعاد تصویر در تنظیمات رندر

تنظیم میدان نمایش

استفاده از دوربین آزاد

فصل 12- انیمیشن فریم کلیدی

تنظیمات زمانی

انتخاب فیلترهای Set Key

ایجاد فریم های کلیدی در حالت Set Key

ویرایش فریم های کلیدی در خط زمان

ویرایش محل کلید ها توسط Trajectory ها

ویرایش منحنی ها در Curve Editor

ایجاد فریم های کلیدی در حالت Auto Key

طراحی انیمیشن در Pass ها

ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet

فصل 13- کنترل کننده ها و محدودساز ها

درک مفهوم کنترل کننده ها

اعمال یک محدودساز لینکی

افزودن Link Target در پنل Motion

متحرک سازی اشکال محدودشده

محدودسازی انیمیشن به یک مسیر

فصل 14- مقدمات نورپردازی

درک مفهوم نورپردازی CG

ایجاد یک Target Spotlight

تنظیم شدت و رنگ

تنظیم Hotspot و Falloff

اصلاح Gamma

مشاهده پیش نمایش رندر ها توسط ActiveShade

کنترل کردن کنتراست و هایلایت ها

انتخاب نوع سایه

بهینه سازی نقشه سایه

بهینه سازی سایه های محیطی

ایجاد نورهای Omni fill

استفاده از Light Explorer

استثنا کردن اشکال از نورها

فصل 15- مقدمات متریال ها

استفاده از Slate Material Editor

انتخاب متریال و انواع Shading

کار با متریال های صحنه

تنظیم پارامترهای Specular

انتساب متریال های Multi و Sub-Object

فصل 16- Map کردن Texture ها

اعمال Map های با روال 3 بعدی

کار با تصاویر Bitmap

پیگیری Asset های صحنه

Project کردن UVW Mapping

استفاده از اندازه Map های دنیای واقعی

Map کردن یک کانال Bump

افزودن بازتاب ها به یک Map از نوع Raytrace

Paint کردن اشکال توسط Canvas های محیط نمایشی

فصل 17- اولیه های رندر

انتخاب یک رندر کننده

انتخاب تنظیمات Quicksilver

فعال سازی Motion Blur در رندر کننده نرم افزاری

رندر کردن سکانس های تصویری

اجرای سکانس های تصویری در اجرا کننده RAM

فصل 18- رندر کردن توسط Mental Ray

کنترل کردن نمونه کیفیت Mental Ray

بهینه سازی و تنظیم Final Gather

فعال سازی Motion Blur در Mental ray

بلور کردن فاصله ای توسط عمق میدان

فصل 19- نتیجه گیری

جمع بندی

- همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Autodesk 3DS Max 2016 SP1- ویرایش 64 بیتی سرویس پک 1

– همراه با کلکسیون تمامی فایل های Sample رسمی تری دی مکس 2016

– همراه با کلکسیون بهترین و گرانقیمت ترین پلاگین های Autodesk 3DS Max 2016

  • محتوا
  • ویژگی ها

    مشخصات محصول

    نوع دیسک : DVD
    تعداد دیسک : 2
    نوع سیستم عامل قابل نصب : ویندوز Xp , 7 , 8 , 8.1 , 9 , 10
    نوع ویندوز : 32Bit 64Bit - X86 X64
    کاربرد نرم افزار : طراحی و گرافیک
    شرکت تولید کننده : آریا گستر افزار
    شماره مجوز : 8-02330-049736

    برچسب ها

    دیدگاه ها

    نوشتن دیدگاه
    صفر تا صد تری دی مکس Autodesk 3DS Max

    صفر تا صد تری دی مکس Autodesk 3DS Max

    آموزش گام به گام تری دی مکس 2016 و بالاتر، طراحی مدل های سه بعدی و انیمیشن

    نوشتن دیدگاه

    محصولات مرتبط

    web counter gratis